Gaslek in woning Gemert

Gemert- De brandweer is dinsdagochtend gealarmeerd voor een gaslek in een woning aan de Louis Couperestraat in Gemert. Ter plaatse bleek dat in een woning waar op 4 februari een keukenbrand was ontstaan nu een gaslek was. In die woning waren werklieden bezig met het herstel van woning. Een van de mannen zaagde door een gasleiding waardoor het lek ontstond. Omdat de werklieden de gaskraan niet dicht kregen werd de assistentie van de brandweer opgeroepen. Deze hebben de hoofdkraan gesloten. De woningbouwvereniging is in kennis gesteld.